În vederea îmbunătățirii calității serviciilor oferite de către spital, vă rugăm să aveți amabilitatea de a descărca, completa și trimite chestionarul de satisfacție la adresa de email: spital.orasenescjibou@yahoo.com
Modalitati de utilizare a chestionarelor de satisfactie:
- Etapa 1 – Distribuirea formularelor de chestionare
7.2.1. Formularele ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților – internare continuă” (Anexa nr. 1) se distribuie pacienților de către asistentele șefe sau personalul sanitar desemnat de către acestea, în dimineața zilei de externare a acestora, ocazie cu care se recomandă fiecăruia dintre pacienți să completeze respectivele formulare și să le depună în cutia poştală a pacientului dedicată acestor chestionare, dispusă pe holul secţiei medicale în care acesta a fost internat în regim de spitalizare continuă, în proximitatea sălii de tratamente.
7.2.2. Formularele ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților – internare de zi” (Anexa nr. 2) se distribuie pacienților de către personalul desemnat pentru spitalizare de zi, în momentul internării fiecăruia dintre pacienții care beneficiază de servicii medicale în regim de spitalizare de zi, ocazie cu care se întocmește și F.S.Z. Cu ocazia distribuirii chestionarelor, personalul desemnat recomandă fiecăruia dintre pacienți să completeze respectivele formulare, de regulă, cu o oră înainte de momentul externării (pentru situația că F.S.Z. se închide în aceeași zi în care a fost deschisă) sau în dimineaţa zilei în care aceștia vor fi externați (pentru situația că F.S.Z. se închide în altă zi decât ziua în care a fost deschisă) și să le depună în cutia poştală a pacientului dedicată acestor chestionare, dispusă în spațiul structurii spitalizare de zi.
7.2.3. Formularele ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii medicale în Ambulatoriu” (Anexa nr. 3) se pun la dispoziție de către personalul medical care prestează servicii medicale în cadrul cabinetelor Ambulatoriului integrat al spitalului, imediat după efectuarea consulturilor de specialitate. Cu ocazia distribuirii chestionarelor, personalul medical care prestează servicii medicale în cadrul cabinetelor Ambulatoriului integrat al spitalului precizează fiecăruia dintre pacienți că după completarea respectivelor formulare acestea se va depune în cutia poştala a pacientului dispusa in proximitatea biroului de Registratura din Ambulatoriul integrat al spitalului.
7.2.4. Formularele de ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii paraclinice în laboratorul de analize medicale” (Anexa nr. 4), formularele de ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii paraclinice în laboratorul de radiologie și imagistică medicală” (Anexa nr. 5) se pun la dispoziție de către personalul medical care prestează servicii medicale în cadrul laboratorului de analize medicale/laboratorului de radiologie și imagistică medicală, la momentul efectuării investigațiilor și / sau tratamentului/îngrijirilor de specialitate. Cu ocazia distribuirii chestionarelor, personalul medical care prestează servicii medicale în cadrul laboratorului de analize medicale/laboratorului de radiologie și imagistică medicală,precizează fiecăruia dintre pacienți că după completarea respectivelor formulare acestea se vor depune în cutia poştală a pacientului dispusă pe holul respectivei structuri medicale.
7.2.5. Toate tipurile de formulare de chestionare de evaluare a satisfacției pacientului (Anexele 1 – 5) se vor posta și pe web-situl spitalului, menționându-se în dreptul acestora modalitatea de completare și transmitere a acestora on-line sau prin depunere în cutiile poștale dedicate acestui scop, instalate la nivelul diferitelor structuri medicale din cadrul spitalului.
- Etapa 2 – Completarea chestionarelor
7.2.6. Modelele formularelor chestionarelor de satisfacţie a pacienţilor care fac obiectul prezentei P.O. vor fi întocmite de către personalul C.M.C.S.S. astfel încât să se asigure anonimatul pacientului. Actualizarea respectivelor formulare se realizează de către personalul C.M.C.S.S. ori de câte ori se consideră necesar, în raport cu obiectivele urmărite și avute în vedere de către conducerea spitalului, context în care întrebările din respectivele chestionare vor fi adaptate/modificate să răspundă anumitor teme de interes.
7.2.7. Completarea chestionarelor de către fiecare dintre pacienții spitalului este benevolă.
7.2.8. Pentru a se asigura posibilitatea completării chestionarelor de satisfacţie a pacienţilor care fac obiectul prezentei P.O., acestea vor fi accesibile şi pe pagina de internet a spitalului (în format editabil și pdf.), putând fi descărcate și completate electronic sau olograf (de mână) de către pacienții spitalului în orice moment al spitalizării sau ulterior acesteia. În această situaţie, transmiterea/depunerea acestor formulare completate de chestionare de către pacienţi este posibilă (la alegerea acestora), prin utilizarea uneia dintre următoarele modalităţi:
- Transmiterea acestora, în format (word.) sau (pdf.) pe adresa de email a C.M.C.S.S. din cadrul spitalului (diabetjibou@yahoo.com )
- Transmiterea acestora prin serviciul poştal, pe adresa spitalului (Adresa: Str. Libertatii, nr. 28, Jibou)
- Depunerea formularelor de chestionare completate, personal de către pacienţi, într-una din cutiile poştale din cadrul spitalului destinate acestui scop.
7.2.9. De asemenea, în situația pierderii sau deteriorării formularelor de chestionare primite, pacienții au dreptul să solicite personalului medical care prestează servicii medicale în cadrul structurilor medicale ale spitalului, distribuirea unui nou formular de chestionar corespunzător tipului de servicii medicale pe care le-au accesat.
- Etapa 3 – Depunerea formularelor de chestionare
7.2.10. Depunerea formularelor ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților – internare continuă” (Anexa nr. 1) se face de către fiecare pacient care este internat în regim de spitalizare continuă, după completarea acestora, în cutia poştală a pacientului dispusă pe holul secţiei medicale în care acesta a fost internat în regim de spitalizare continuă. Respectivele cutii poştale sunt inscripţionate cu o etichetă pe care este înscris: „Chestionare de satisfacţie”.
7.2.11. Depunerea formularelor ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților – internare de zi” (Anexa nr. 2) se face de către fiecare pacient care este internat în regim de spitalizare de zi, după completarea acestora, în cutia poştală a pacientului dispusă pe holul structurii de spitalizare de zi. Respectiva cutie poştală este inscripţionată cu o etichetă pe care este înscris: „Chestionare de satisfacţie”.
7.2.12. Depunerea formularelor ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii medicale în Ambulatoriu” (Anexa nr. 3) se face de către fiecare pacient care a accesat servicii medicale ambulatorii, după completarea acestora, în cutia poştala a pacientului dispusa in proximitatea biroului de Registratura din Ambulatoriul integrat al spitalului. Respectiva cutie poştala este inscripţionate cu o etichetă pe care este înscris: „Chestionare de satisfacţie ”.
7.2.13. Depunerea formularelor de ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii paraclinice în laboratorul de analize medicale” (Anexa nr. 4) se face de către fiecare pacient care a accesat servicii medicale, după completarea acestora, în cutia poştală a pacientului dispusă pe holul laboratorul de analize medicale al spitalului. Respectiva cutie poştală este inscripţionată cu o etichetă pe care este înscris: „Chestionare de satisfacţie ”. 7.2.14. Depunerea formularelor de ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii paraclinice în laboratorul de radiologie și imagistică medicală” (Anexa nr. 5) se face de către fiecare pacient care a accesat servicii medicale, după completarea acestora, în cutia poştală a pacientului dispusă pe holul laboratorul de radiologie și imagistică medicală al spitalului. Respectiva cutie poştală este inscripţionată cu o etichetă pe care este înscris: „Chestionare de satisfacţiei”.